Neurologopeda, terapeuta dzieci z autyzmem i  wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta ręki, terapeuta Empathy Dolls®, filolog, nauczyciel wychowania przedszkolnego. Współpracowała z Kliniką Neurologii Dziecięcej w Rzeszowie, Ośrodku Rehabilitacji Dzieci z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego, Poradni Logopedycznej i licznymi przedszkolami.

Obecnie prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną z dziećmi w ramach terapii karmienia, terapii ręki, terapii neurologopedycznej i wspomagania rozwoju. Organizuje zajęcia terapeutyczno- muzyczne i plastyczne w przedszkolach dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

 

Wykształcenie

  • Wczesne wspomaganie rozwoju oraz edukacja dziecka i ucznia z autyzmem, zespołem Aspergera – studia podyplomowe
  • Neurologopedia z elementami tyflologopedii – studia podyplomowe
  • Logopedia – studia podyplomowe
  • Filologia polska – studia licencjackie i magisterskie
  • Pedagogika, Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym – studia licencjackie

 

Kursy

  • Dysfagia (dr n. o zdrowiu M. Rządzka)
  • Ankyloglosja u noworodków i niemowląt (dr n. o zdrowiu M. Rządzka)
  • Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja (dr M. Machoś)
  • Od zabawy do mówienia, od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego
  • Certyfikowany kurs Empathy Dolls®
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii zgodnie z podejściem Esther de Ru (dr Martyna Brychcy)
  • Dziecko z afazją w przedszkolu i szkole – problemy diagnozy i terapii (prof. nadzw. dr hab. Jolanta Panasiuk)
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego (Małgorzata Gawryl)
  • Terapia ręki – odpowiednia diagnoza i działania terapeutyczne kluczem do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju dzieci i młodzieży
  • Wczesna interwencja logopedyczna (Aleksandra Kolczyńska)
  • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne (Aleksandra Kaczyńska)
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu (prof. UP dr M. Korendo)
  • KOLD Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
  • VB Mapp – Ocena Umiejętności i Planowanie Terapii
  • Terapia sygmatyzmu międzyzębowego  (Anna Balewska)
  • WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE – MODUŁ I: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy
  • Terapia verbotnalna I st. Wykorzystanie elementów metody verbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej
  • „Krok po kroku z autyzmem i innymi zaburzeniami neurorozwojowymi”
  • Logorytmika jako metoda terapii i profilaktyki logopedycznej
  • Integracja sensoryczna Io
  • Terapia behawioralna Io, IIo, IIIo, Stosowana Analiza Zachowania
  • Ruch Rozwijający oparty na pracy Weroniki Sherborne Io
  • MAKATON Io
  • Instruktor Rekreacji Ruchowej